Technical Support

Για να έχετε το μέγιστο όφελος από την επένδυση σας

Οι πελάτες μας επωφελούνται από Υπηρεσίες Service και Τεχνικής Υποστήριξης που εκτείνονται πέρα απ' τα γεωγραφικά σύνορα και τις ζώνες ώρας. Το πρόγραμμα "Active Customer Care", της Leica Geosystems AG, περιλαμβάνει πακέτα υποστήριξης που ταιριάζουν στις ανάγκες σας, είτε χρησιμοποιείτε την απλούστερη συσκευή μέτρησης απόστασης, είτε την πιο εξελιγμένη ολοκληρωμένη λύση. Το "Active Customer Care" είναι μια αληθινή εταιρική σχέση - είναι η δέσμευσή μας να συνεχίσουμε να παρέχουμε εκείνο το επίπεδο Υποστήριξης και Συνεργασίας που προσδοκάτε όταν μας εμπιστεύεστε.

Τα οφέλη των συμβολαίων υποστήριξης με μια ματιά:

Απροβλημάτιστη χρήση του εξοπλισμού και ελάχιστη δυνατή καθυστέρηση συντήρησης-επισκευής

Άμεση ενημέρωση για νέα χαρακτηριστικά & δωρεάν αναβάθμιση του λογισμικού

Ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας καθ' όλη τη διάρκεια ισχύος του συμβολαίου

Επέκταση της εγγύησης (ανάλογα με το είδος του συμβολαίου)

Εκπτώσεις σε επισκευές και ανταλλακτικά

Δωρεάν αποστολή του εξοπλισμού σας μετά από συντήρηση ή επισκευή (ανάλογα με το είδος του συμβολαίου)

Συμμετοχή σε εκπαιδευτικά σεμινάρια (όταν αυτά πραγματοποιούνται)

 

Συμβόλαια Υποστήριξης Leica Geosystems

Πακέτα Τεχνικής Υποστήριξης
Αναλυτική περιγραφή των υπηρεσιών που αναφέρονται στα CCP:

Τακτική Συντήρηση Εξοπλισμού: Η τακτική ετήσια συντήρηση γίνεται από εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό, εκπαιδευμένο στο τεχνικό εργαστήριο της Leica Geosystems AG, στην Ελβετία με μακρόχρονη εμπειρία. Η συντήρηση και το παρεχόμενο πιστοποιητικό ελέγχου διασφαλίζουν τη βέλτιστη απόδοση του εξοπλισμού σας. Κατά τη διάρκεια της ετήσιας συντήρησης τηρείται πλήρες πρωτόκολλο, γίνονται όλες οι απαραίτητες ρυθμίσεις και έλεγχοι (λίπανση, αλλαγή φθαρμένων ανταλλακτικών κλπ).

Εκτεταμένη Συντήρηση Εξοπλισμού: Για μεγαλύτερη «ψυχική ηρεμία» η Leica Geosystems AG σας προτείνει την εκτεταμένη συντήρηση του εξοπλισμού κάθε 3 χρόνια. Σε αυτήν περιλαμβάνονται η ετήσια συντήρηση με το πιστοποιητικό ελέγχου και ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ μία πλήρης συντήρηση (περιλαμβάνει αντικατάσταση φθαρμένων ανταλλακτικών, αναρρύθμιση κλπ).

Ενημέρωση λογισμικού: Σας διασφαλίζει ότι διατηρείτε ενημερωμένο, με τις τελευταίες εκδόσεις firmware εφαρμογών (applications), τον εξοπλισμό σας για μέγιστη παραγωγικότητα.

Τεχνική Υποστήριξη: Τηλεφωνική πρόσβαση σε έμπειρους, εκπαιδευμένους επαγγελματίες οι οποίοι θα εργαστούν μαζί σας για να λύσουν οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει χρησιμοποιώντας σύγχρονες μεθόδους και τακτικές. Η υπηρεσία αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για προβλήματα χρήσης, διαμόρφωσης του εξοπλισμού και γενικές συμβουλές.

Επέκταση Εγγύησης: Στο σύνολο του τοπογραφικού εξοπλισμού της Leica Geosystems AG παρέχεται ένα έτος εγγύηση. Αυτή η εγγύηση μπορεί να επεκταθεί έως και 3 χρόνια μέγιστο. Η εργασία και τα ανταλλακτικά καλύπτονται πλήρως.

Συμβόλαια Υποστήριξης METRICA

Τα συμβόλαια υποστήριξης METRICA σχεδιάστηκαν για να καλύψουν πλήρως τις καθημερινές ανάγκες των χρηστών τόσο του δικτύου SmartNet Greece όσο και όλων των χρηστών γεωδαιτικών σταθμών ή δεκτών GPS GNSS του οίκου Leica Geosystems AG που επιθυμούν να έχουν πλήρη υποστήριξη σε κάθε φάση της εργασίας τους.

Συνοπτικά, με την επιλογή συγκεκριμένων πακέτων τεχνικής υποστήριξης, οι χρήστες 

Έχουν άμεση υποστήριξη τη στιγμή που την έχουν ανάγκη.

Λαμβάνουν συμβουλές και κατευθύνσεις για την επίλυση τεχνικών θεμάτων

Λαμβάνουν όλες τις αναβαθμίσεις λογισμικών

Μπορούν να προβαίνουν σε έλεγχο καλής λειτουργίας του εξοπλισμού τους ΔΩΡΕΑΝ

Τιμές Πακέτων Τεχνικής Υποστήριξης
 
Αναλυτική περιγραφή των υπηρεσιών που αναφέρονται στα συμβόλαια υποστήριξης METRICA

Ρυθμίσεις σε non-Leica δέκτες: Δημιουργία ρυθμίσεων στον δέκτη για σύνδεση στο δίκτυο SmartNet Greece και έλεγχο / εγκατάσταση των απαραίτητων αρχείων για όποιους δέκτες διατίθενται (Σύστημα Συντεταγμένων, Κάνναβος Διορθώσεων, Γεωειδές). Οι ρυθμίσεις λαμβάνουν χώρα από τεχνικό προσωπικό στα γραφεία της METRICA. Σε αντίθετη περίπτωση ο χρήστης πρέπει να επικοινωνήσει με την εταιρία που αγόρασε τον δέκτη ή να συμβουλευτεί τις αναρτημένες οδηγίες στην ενότητα «Συχνές ερωτήσεις». Οι ρυθμίσεις των δεκτών δεν γίνονται τηλεφωνικά.
SmartNet CCP: Ετήσιο συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης για το δίκτυο για όλους τους χρήστες.
Metrica CCP: Ετήσιο συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης για χρήστες με όργανα (GPS/TPS) Leica Geosystems AG. Περιλαμβάνει υποστήριξη σε θέματα που προκύπτουν από τη χρήση του εξοπλισμού όπως οδηγίες για λήψη δεδομένων, υποστήριξη λογισμικού LGO, κ.α. καθώς και ότι περιλαμβάνεται στο SmartNet CCP.

ΔΩΡΕΑΝ προσφερόμενες υπηρεσίες: 

Δωρεάν Τεχνική Υποστήριξη μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας (e-mail) για όλους τους χρήστες. Αποστολή αιτημάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Εξυπηρέτηση εντός 24 ωρών.

Δωρεάν ενημέρωση για την κατάσταση του δικτύου ανά περιοχή.